Šatní skříň AIRA II 154 - Bílá

Kód: N/3723
Neohodnoceno
Značka: PISCO
12 679 Kč 10 478,51 Kč bez DPH
14-21 dní
Můžeme doručit do:
12.12.2024
Možnosti doručení

Šatní skříň ze stejnojmenné řady AIRA II s posuvnými dveřmi a dvěma zrcadly, nábytek nabízí praktický úložná prostor v podobě dvou zásuvek ve spodní části skříně. Skříň je vyrobena z kvalitního laminátu v dekoru bílá zakončená odolnou ABS dýhou.


Detailní informace

Detailní popis produktu

Šatní skříň ze stejnojmenné řady AIRA II s posuvnými dveřmi a dvěma zrcadly, nábytek nabízí praktický úložná prostor v podobě dvou zásuvek ve spodní části skříně. Skříň je vyrobena z kvalitního laminátu v dekoru bílá zakončená odolnou ABS dýhou.

Dvířka jsou posuvná a odkrývají prostornou polici v horní částí šatní skříně. Další praktický prostor zajišťují čtyři police, skříň také disponuje závěsnou kovovou tyčí. Ve spodní části můžeme najít dvě výsuvné zásuvky.

Šatní skříň je dostupná také ve verzích - 134 cm, 184 cm, 204 cm a 254 cm.

*Šatní skříň je dodávána v demontovaném stavu, je určená k vlastní montáži dle montážního návodu.


 

Doplňkové parametry

Kategorie: Šatní skříně
Záruka: 2 roky
Výška: 214
Šířka: 154
Hloubka: 62
Dekor: Bílá
Materiál: MDF, ABS
Systém posuvných dveří: Ano
Zrcadlo: 2x
Tloušťka dřevotřískové desky: 16 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

PISCO je společnost především s bohatými zkušenostmi s výrobou skříňového a čalouněného nábytku. Na trhu je již téměř 30 let. První produkty vznikly v 80. letech 20. století. Nynější továrna byla původně truhlářskou dílnou několika lidí. Široký zájem zákazníků o nabízené produkty v té době způsobil, že se společnost po celou dobu své existence velmi dynamicky rozvíjela a proces pokračuje. Výroba nábytku se přizpůsobuje měnícím se trendům a požadavkům kupujících. Továrna na nábytek PISCO provozuje výrobní a obchodní aktivity a její výrobky si našly své příznivce jak v Polsku, tak ve většině evropských zemí. Nabízený nábytek je především univerzální, a proto má nabídka výrobce šanci zasáhnout srdce mnoha potenciálních zákazníků.