Máte následující dvě možnosti, jak řešit reklamaci:
Reklamace přepravní společností
- Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností včetně pošty.
- Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní.
Jak postupovat?
- Vytiskněte si TENTO formulář.
- Informace ohledně reklamace zašlete také na email - reklamace@etapik.cz
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
- Vložte reklamační formulář společně se reklamovaným zbožím do krabice.
- Balík odešlete na adresu: Ellinterier s.r.o. Kpt. Jasioka 1380/29a, Prostřední Suchá, 735 64 Havířov
Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo a dopravu platíme my.
Reklamace na výdejním místě
- Reklamaci můžete vyřídit osobně v naší provozovně v Havířově část Prostřední Suchá
Jak postupovat?
- Připravte si doklad (fakturu) o zakoupení výrobku nebo číslo objednávky.
- Zboží odneste na naší provozovnu (sklad) v Havířově na adrese: Ellinterier s.r.o. Kpt. Jasioka 1380/29a, Prostřední Suchá, 735 64 Havířov
Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo a dopravu platíme my.