Chci reklamovat zboží

Máte následující dvě možnosti, jak řešit reklamaci:

 

Reklamace přepravní společností

  • Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností včetně pošty.
  • Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní.

Jak postupovat?

  1. Vytiskněte si TENTO formulář.
  2. Informace ohledně reklamace zašlete také na email - reklamace@etapik.cz
  3. Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
  4. Vložte reklamační formulář společně se reklamovaným zbožím do krabice.
  5. Balík odešlete na adresu: Ellinterier s.r.o. Kpt. Jasioka 1380/29a, Prostřední Suchá, 735 64 Havířov

Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo a dopravu platíme my.

 

Reklamace na výdejním místě

  • Reklamaci můžete vyřídit osobně v naší provozovně v Havířově část Prostřední Suchá

Jak postupovat?

  1. Připravte si doklad (fakturu) o zakoupení výrobku nebo číslo objednávky.
  2. Zboží odneste na naší provozovnu (sklad) v Havířově na adrese: Ellinterier s.r.o. Kpt. Jasioka 1380/29a, Prostřední Suchá, 735 64 Havířov

Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo a dopravu platíme my.